Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Τα παιδιά της γειτονιάς σου - 1926








Τα παιδιά της γειτονιάς σου - 1926 
Μουσική/Στίχοι: Παραδοσιακό





Καλλιτέχνης: Mode Plagal
Άλμπουμ: Mode Plagal III
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 2001












Σαν σουρώνω πέφτω κάτω και λασπώνομαι
σαν σουρώνω πέφτω κάτω και λασπώνομαι
βάζω μπρoς τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι
βάζω μπρoς τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι

Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε
πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε
πάλι μεθυσμένος είσαι μου φωνάζουνε

Τα παιδιά της γειτονιάς σου τα μπαγάσικα
τα παιδιά της γειτονιάς σου τα μπαγάσικα
θα τα πιάσω να τα δείρω να ‘ναι χάσικα
θα τα πιάσω να τα δείρω να ‘ναι χάσικα











Em
Τα παιδιά της γειτονιάς σου με πειράζουνε   ] 2x
                              D
Πάλι μεθυσμένος είσαι, μου φωνάζουνε
      Em                      D    Em
Πάλι μεθυσμένος είσαι, μου φωνάζουνε

Γέμισμα:
e|--------------------------------------|
B|--------------------------------------|
G|--------------------------------------|
D|-----------2-0------------------------|
A|-0---0-2-3-----3-2-0-------0----------|
E|---3-----------------3-2-3---2-0------|

Σαν μεθώ πέφτω κάτω και λασπώνομαι          ] 2x
Βάζω μπρος τα δυο μου χέρια και σηκώνομαι   ] 2x

θα τα πιάσω, να τα δείρω, τα μπαγάσικα      ] 2x
θα τα δώσω δυο χαστούκια, να ’ναι χάσικα    ] 2x

Γρήγορο μέρος:

Σα μου πεις, πως δε με θέλεις, πως δε μ' αγαπάς   ] 2x
μαχαιράκια είναι τα λόγια, κούκλα που πετάς       ] 2x

Όλο ούζο, ούζο, ούζο, το βαρέθηκα            ] 2x
Φέρτε μου ένα τσιγαράκι που τ’ ορέχτηκα
Φέρτε κι έν' ναργελεδάκι που τ’ ορέχτηκα







Στίχοι:   Παραδοσιακό
Μουσική:   Παραδοσιακό

1.  Μαρίκα Παπαγκίκα                 
2.  Αντώνης Διαμαντίδης  
3.  Κώστας Νούρος          
4.  Γιώργος Νταλάρας                  
5.  Ελένη Τσαλιγοπούλου            

6.  Αγάθωνας Ιακωβίδης    











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου