Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2015

ΤΣΙΓΓΑΝΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ - Θανάσης Πάνου













Από την ενότητα :  «Τσιγγάνικη ποίηση»

Ποιητική συλλογή: «Ηθικές αναλγησίες»

Πεζά – Ποιητικά του Θανάση Πάνου.
















«Τσιγγάνικη ποίηση» 

-Ποιητής ΡΟΜΑ-


artworks : Thanasis Panou- Farah Willem- Carlo Leonetti


music: Shahid Malya
















 Ποιητής ΡΟΜΑ








Υπάρχουν στιγμές όπου,  

μέσα στον καλπασμό της ζωής,


 μέσα στη καθημερινότητα ,

παραμονεύει μια φέτα ευτυχίας…


 αν προσέξεις  τα κουκούτσια

μπορεί και να μη πνιγείς . 



 Άλλωστε και τα καρπούζια … έχουν καρδιά.


























ΤΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ







Αχ ανθρωπάκο!!


Μήπως βρήκες τις κατευθύνσεις σου

στα αναγνωστικά σου;


Ένας κόκκος από καφέ το πεπρωμένο


 μέσα στο φλιτζάνι της ζωής


 που μόνο η γριά – μάνα μου


 ξέρει να διαβάζει.

























ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ




Της φυλακής τα σίδερα


που είσαι κλειδωμένος


εγώ τα εμπορεύομαι


 και σε ανακυκλώνω.



















ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ





Πόσοι οι δαίμονες που ρουφιανέψανε


 και τον καπνό και το στριφτό τσιγάρο μου.


Γι αυτό και οι σκύλοι μου λυσσάξανε.


 Γαβγίζουν τους ρουφιάνους που με κρυφοκοιτάζουν .






















ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ





Γράμματα δεν ξέρω


μα η βροχή και η καταιγίδα


ποτέ δεν θα με αιφνιδιάσουν.


 Είμαι ο αναγνώστης του καιρού.





 Σήμερα θα φάω άνεμο με φέτα


και το πρόσωπό μου θα στολίσω με βροχή.





Τα βράδια δεν μελέτησα ποτέ


έχω το κεφάλι μου ψηλά.


 Μιλάω με τα άστρα.


















Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ






Ξυπόλητη η ζωή μου


 σέρνεται σε δρόμο ατέλειωτο


 μα στο τέλος θα φτάσω


 χωρίς καμτσίκι και λαιμαριά.






















ΟΙ ΨΥΧΕΣ






Το τυρί και το κρέας είναι το ίδιο πολύτιμα


 και ο χωματόδρομος με την άσφαλτο


 έχουν τις ίδιες γούβες.


 Έτσι και ο ποντικός και ο σκύλος


 είναι και οι δύο ψυχές της ίδιας της ζωής μας.





























Ο ΚΥΚΛΟΣ ΜΟΥ





Ο κύκλος μου είναι απλός.


Τις μέρες ντύνομαι με χώμα


 και κολυμπώ σε ποταμιές


 και τις νυχτιές


 βυθίζομαι στα στήθια της Νηρηίδας μου


και είμαι ευλογημένος.





















Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ






Δεν θα χορέψουμε απόψε.


Σε μαύρες ράγες ήρθε ο θάνατος


κατευθείαν στη φυλή μου.


 Κάψαμε τις κιθάρες μας


 και γέμισε η κούπα μας  


από τα δάκρυά μας.


Ψεύτης δεν είναι ο θάνατος


ούτε όνειρο – εφιάλτης.


Αγέραστος ανθρωποκυνηγός


 τη σφαίρα κατάστηθα αμολάει.






























ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ





Γρατζούνισμα φτυαριού κάθε συμβιβασμός.


 Πάνω στο σώμα σαν πρόβατο βελάζει


 σε κάθε ανάσα


βράχος καθηλωμένος σε πλαγιά


 που με την πτώση


τις πράξεις καρτερεί να αναγαλλιάσει…





















Όταν κατάματα τολμάς  
                                                                                                                                                       
τα λόγια ρέουν      
                                                                                                                              
ξεκλειδώνοντας αδιέξοδα.
















ΤΑΓΚΟ : Λικνισμός δεμένος σε ματιές τα στήθια πετούν πιο ψηλά και από τα όντα με φτερά , αρμενίζουν πανιά φουσκωμένα σε όλους τους πόθους των ανδρών με όλα τα αρώματα της Ανατολής κρεμαστών κήπων  μεθυστικό ταγκό .














Παντού φωνές


Λόγια κενά…































Από την ενότητα :  «Τσιγγάνικη ποίηση»

Ποιητική συλλογή: «Ηθικές αναλγησίες»

Πεζά – Ποιητικά του Θανάση Πάνου.




























Agata Dolek  Photography
































Ποίηση-Λογοτεχνία Θανάσης Πάνου