Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Σφαγμένο βράδυ



ΤV NEWS: 
Θα αναφέρουμε-μετά τις διαφημίσεις φυσικά-αλλά και ενδιάμεσα και στα μισά των ενδιαμέσων, σοφές σκέψεις και διάφορες διορατικές μπούρδες που επιλέξαμε από την σημερινή επικαιρότητα, ιδικά για εσάς τους πιστούς στις επαναλήψεις μας, για ένα ήρεμα σφαγμένο βράδυ μπροστά στη τηλεόρασή σας.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ:
Το νέο εξεταστικό σύστημα θα φέρει την επανάσταση στην εκπαίδευση.

ΜΑΘΗΤΗΣ Α:
O Kαντάφης είναι Έλληνας ποιητής γεννημένος στη Λιβύη της Αλεξάνδρειας.

ΜΑΘΗΤΗΣ Β:
Γιατί να μάθω κάτι που δεν θα μου χρειαστεί ποτέ;

ΧΡΗΣΑΥΓΙΤΗΣ:
Iμαστε τα αντισOματα του κοινoνικού κορμού και λioνουμε τα μηκρόβηα.

FACEBOOK:
Για να δούμε …σκέφτεσαι σήμερα; Πληκτρολογήστε ξανά τον κωδικό σας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ:
Με τα νέα μέτρα η εγκληματικότητα τείνει να εκμηδενιστεί.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ:
Οι κρατικές επιχορηγήσεις
είναι δίκαια κατανεμημένες και προάγουν τον πολιτισμό μας.

ΠΟΙΗΤΗΣ :
Όταν στο βούρκο ανθίσει μια μιμόζα,
η ειρήνη θα βασιλέψει στη ζωή μας.

ΙΕΡΑΤΕΙΟ:
Ο Θεός σου προσφέρει την ελευθερία
όταν θα απαλλαγείς από τα σωματικά σου πάθη.

ΜΑΡΞΙΣΤΗΣ:
Λοιπόν…οι θεωρητικές συνθέσεις γεννιούνται
μέσα από το συνεχές παιχνίδι των θέσεων και αντιθέσεων,
όταν οι αντιθέσεις δεν έχουν αλλοτριωθεί από το κεφάλαιο.

ΜΠΕΤΟΒΕΝ:
η Μουσική θα σώσει την κοινωνία από την καταστροφή.

ΧΕΝΤΡΙΞ:
Η κοινωνία έχει μουσική με ένταση αλλά δεν έχει το βάθος του ήχου.

ΛΑΙΚΟΣ:
Στο σκυλάδικο πνίγω το καημό μου
και την άλλη μέρα είμαι ντάξ΄ με το αφεντικό μου.

ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΣ:
Το σώμα μου είναι το όργανό μου.
Με 5 μπύρες και 10 λουκάνικα κάνω τον κώλο μου τρομπόνι.

ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ:
Η βεβήλωση των κοινωνικών συμβόλων, είναι η συμβολική ρήξη με την ευρύτερη συζυγία όλων των καταπιεστικών, γελοίων ή σοβαρών, εξουσιαστικών συμβόλων που έχουν καθιερωθεί να μας εξουσιάζουν.

ΣΤΩΙΚΟΣ:
« Γαία πυρή μιχθίτω» (Ας γίνει ότι θέλει)

ΑΣΤΡΟΝΟΜΟΣ:
 Η Γη είναι το γκέτο του γαλαξία.

ΧΙΤΛΕΡ :
ΜΕΙΝ ΚΑΜPF…

Χ. ΚΑΙΤΕΛ :
 Μετρήστε τα πουλιά σας να τελειώνουμε…(pulp fiction)

ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ:
'το γέρο εμέ μη νοιάζεστε, εμένα τον ρουφιάνο,
εμένα τ΄άσαρκο κορμί, το σάπιο ξεροκλάδι...
Στου κόσμου αυτού τη φοβερή, τη μαύρη καταιγίδα,

προστάτη, φύλακα οδηγό, την ρουφιανιά είχα ασπίδα"









































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου