Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ









Στο υπόγειο του σπιτιού μου υπάρχει ένα παράθυρο μια γλυκιά ανανέωση, μια μυστική όραση που σαν Ρωσική άνοιξη πλημμυρίζει με δροσιά  βλαστάνοντας όλες τις κρυφές επιθυμίες. Ένα αιφνίδιο πέρασμα   είναι, εικόνες πίσω από τα μάτια που απελευθερώνουν το άγνωστο που από παιδί στους χώρους του κατοικούσα. Επτασφράγιστο παράθυρο, εσώκλειστο στα σωθικά μου. Μέσα στο υπόγειο αλλάζει τόπους διασταυρώνει σύμπαντα, προκαλεί να ψηλαφήσω  τον έρωτα και τον θάνατο. Σήμερα, τέλος του Χειμώνα, μεγαλόψυχο όσο ποτέ, μου δώρισε την γυναίκα των ονείρων μου
Η γυναίκα, μια άγνωστη ποιήτριαξεπρόβαλε και υπερυψώνεται από το είναι μου, άγουσα προς το φως την χώρα όπου η καρδιά  μου θέλει να αγγίξει. Επτασφράγιστο μυστικό εσώκλειστο στα σπλάχνα μου υπήρχε. Μια γλυκιά ανανέωση , μια μυστική όραση που σαν Ρωσική άνοιξη πλημμυρίζει με δροσιά  βλαστάνοντας τις κρυφές επιθυμίες
Ένα αιφνίδιο πέρασμα που  πάντοτε  προσδοκούσα, εικόνες πίσω από τα μάτια που απελευθερώνουν το πονηρό  παιχνίδι του έρωτα

Θα παραδοθώ, ναι, πήρα την απόφαση, θα βουτήξω σε όλες τις ρωγμές του χρόνου, μαζί της. Και αν αυτή, δεν είναι άνθρωπος , θα πλάσω σαν γλύπτης το σώμα της, μια απαστράπτουσα οπτασία θα γίνει, θα πάρει ζωή θα με αγαπήσει, θα με αγαπήσει κι αυτό το ποθώ, είναι ο ανασασμός μου και το φιλί που προσδοκώη ανάσα ζωής που  προσμένω. Ένας  ευάλωτος προσφερόμενος κυνηγός υπήρξα μα τώρα   στα πόδια πεσμένος ζητώ από το θήραμα εξιλέωση

Αγάπη, οριζόντια ροή στα σωθικά μου. Αθέατη οπτασία, δουλεύω μόνο για αυτόν τον σκοπόμε όλες τις δυνάμεις μου για να δεις, να  πάρεις το κλειδί που παραδίδω Άνοιξη και μόνο





















Όταν γεννάς ζωή,
Όταν θάβεις με θάνατο το θάνατο.                                                                  
και όταν μέσα σου                                                                                     
γεννάς και θάβεις -Θάβεις και γεννάς                                                               
σε αυτό το άπειρο θαύμα της φύσης                                                           
μέσα στο σώμα της ,                                                                                        
κι εσύ και εγώ                                                                                      
αντισώματα πολεμιστές ,                                                                             
κύτταρα  συμμετοχής                                                                                  
δύτες  και εγώ κι εσύ                                                                                      
στην ίδια  φύση του έρωτα και του θανάτου,                                                       
θεοί θνησιγενείς                                                                                          
γόνοι πράξεων ασυντέλεστων                                                                              
που στεφανώνουν  
τον έρωτα και τον θάνατο.


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου