Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

ΣΥΓΓΕΝΕΙΕΣ







ΣΥΓΓΕΝΕΙΕΣ








Ο Αρτζούνα , είδε μέσα στο όνειρο του δύο παρατάξεις σε σειρά, τους πατέρες , τους γέροντες, τους διδασκάλους, τους θείους και από την οικογένεια της μητέρας του, τους αδελφούς , τα εγγόνια και τους φίλους του. Μαζί με αυτούς είδε και όλους εκείνους που στο παρελθόν του είχαν δείξει τόση καλοσύνη.
Ήταν όλοι παρόντες . Βλέποντας μπροστά του όλους εκείνους,
οι οποίοι ήταν συνδεδεμένοι μαζί του με φιλία ή συγγένεια , ο Αρτζούνα, ο υιός της Κούντι, κυριεύθηκε από μεγάλο τρόμο και απευθύνθηκε στον Θεό του:
Ο Αρτζούνα είπε:
Αγαπημένε μου δημιουργέ, βλέποντας τους συγγενείς και τους φίλους μου παρατεταγμένους μπροστά μου με πολεμικές διαθέσεις, εχθρούς αναπάντεχα μοχθηρούς, αισθάνομαι πρώτη φορά τα πόδια μου να τρέμουν ,το στόμα μου ξεραμένο και τα μάτια μου φλογισμένα από δάκρυα πρωτόγνωρα.
Ακόμα και οι γιοί που δεν έκανα με κοιτούν με μίσος.
Αφού είπε αυτά και απάντηση καμία δεν πήρε, χωρίς Θεό και με όλους ως εχθρικό άρμα απέναντί του, άφησε κατάχαμα  το τόξο και τα βέλη του και  συντετριμμένος από τις τύψεις έπεσε κατάχαμα στο χώμα , αργά όμως για να προτείνει μια συμφωνία ειρήνης στα ίδια του τα σπλάχνα .










 Συγγένειες  στον ίδιο τόπο  κυττάρων ,

εγκώμια του ομομήτριου της ιερής και ανίερης καταγωγής…

συγγένειες με ράφια γεμάτα ξεθωριασμένες φωτογραφίες , 

στα δίχτυα  του χρόνου αναμνήσεις πίσω από χλωμά χαμόγελα.
























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου