Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Ο πολίτης εγώ Του Θάνου Πάνου On 29 March, 2013 by BIBLIOTHEQUE













Ο Θείος μου ο φιλόσοφος μου έλεγε να κάνω υπομονή και να μετουσιώνω σε εμπειρία, τις σκέψεις μου την οργή μου και την επαναστατική μου διάθεση. Είναι η εφηβεία -έλεγε- μια έκρηξη 0ρμονών που σε οδηγεί να βλέπεις το κόσμο κατάμαυρο και ακατανόητο, όχι ότι δεν είναι μαύρος, βέβαια! Να ηρεμείς στη σκέψη, ότι το βιώνουν αυτό, όλα τα παιδιά της ηλικίας σου, που δεν βολεύονται στα εύκολα, στα έτοιμα…

Ώσπου έφτασε ο καιρός μιας πράξης που θα ήταν η πιο σημαντική για εμένα. Από την μία ήμουν χαρούμενη. Είμαι 18 ετών, ενήλικη πια και πρέπει για πρώτη φορά να εκτελέσω τα δημοκρατικά μου καθήκοντα, ως πολίτης αυτής της χώρας. Μια μέρα πριν τις εκλογές και ο ύπνος μου έχει γίνει ένα όνειρο – εφιάλτης. Έχει φτάσει Κυριακή, έχω ξυπνήσει πρωί-πρωί και είμαι χαρούμενη γιατί και επίσημα θα μπω στην ενήλικη ζωή του πολίτη της ένδοξης αυτής χώρας.

Ως εδώ όλα καλά. Πριν πάω όμως στο εκλογικό κέντρο έπρεπε να πάρω τη ταυτότητα από το δωμάτιό μου. Έτσι κάθισα στη καρέκλα του γραφείου μου αλλά ένα αποτρόπαιο θέαμα με έκανε να ουρλιάξω! Ο εαυτός μου κείτονταν σκοτωμένος στο κρεβάτι, με ένα μαχαίρι στη πλάτη. Το στόμα μου ήταν ορθάνοικτο, το ίδιο και τα μάτια. Άρχισα να ουρλιάζω και να κλαίω. Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Ήμουν νεκρή! Κάποιος είχε δολοφονήσει την παιδική μου ψυχή. Με μάτια κατακκόκινα και βουρκωμένα, με όλη την εφηβική ορμή μου και επαναστατικότητα ορκίστηκα πάνω στο πτώμα μου, να πάρω εκδίκηση. Έπρεπε να βρω τον φονιά μου! Έκανα να προχωρήσω προς την πόρτα, εντελώς διαλυμένη, όταν ξαφνικά μια μαχαιριά μπήχτηκε βαθιά, πολύ βαθιά στην πλάτη μου! Καθώς έπεφτα νεκρή, γύρισα και είδα:

Ο δολοφονημένος εαυτός μου, όρθιος και περιχαρής ούρλιαζε από χαρά!! Πήρα εκδίκηση!

Εκπλήρωσα τον όρκο μου. Ήσυχη πια, πήγα να ασκήσω για πρώτη φορά τα εκλογικά μου καθήκοντα, μπαίνοντας στο κόσμο των μεγάλων και σκοτώνοντας την παιδική μου αθωότητα με τα ίδια μου τα χέρια…Το μέλλον μας ανήκει !!!

artwork : Massimo Carnevale ( by BIBLIOTHEQUE)









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου