Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΑΓΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ








ΑΓΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ



Κάποτε, σε μια  ασυνήθιστη περίπτωση ασυνείδητων σκέψεων εμφανίστηκε ο ίδιος ο ελεγκτής των πάντων. Ήταν  πραγματικά ταπεινός, τόσο, που έσκυψε και τα κορδόνια των παπουτσιών μου  έδεσε. Από την έκπληξη γονάτισα , παραπάτησα και πάνω του έπεσα με το κεφάλι πάνω στο ηλιοφώτιστο το στήθος του. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκαν  αισιόδοξες εντυπώσεις από αυτή την επαφή  και μάλιστα ένας σκύλος αδέσποτος που μας κοίταζε από το πεζοδρόμιο πήδηξε καταπάνω μας και άρχισε να μας γλύφει χωρίς σταματημό. 
Περιπτώσεις τέτοιες κατά την διάρκεια της ζωής μου  έζησα πολλές  στο διάστημα αυτού του πειράματος  για τη μελέτη της εσωτερικής απόστασης από το θείο. Ύστερα  μετά από την κάθε άγια επαφή υποχωρούσα βέβαια, και στο σπίτι του σκύλου μου με ταπεινότητα οδηγήθηκα τελικά να καταλύσω. 
Κάπου πενήντα χρόνια αργότερα, ένα πλήθος νομοθετών  ανάφερε την εμπειρία μου ως τρανή απόδειξη μεταφύτευσης των θείων εντολών. Έτσι μετα θανάτου με αγιοποίησαν στη δύσκολη καμπή εκείνη της ιστορίας. 
Αλλά όπως όλα τα ανθρώπινα φαινόμενα οι εμπειρίες και οι διδαχές μου αμφισβητήθηκαν επίμονα- μετά από άλλα πενήντα χρόνια- και έτσι στα σχολεία δίδασκαν εμένα ως τσαρλατάνο. 
Και τώρα, ξανά στην ήσυχη εν τάφω βρίσκομαι αναμονή, ώσπου και πάλι να  με αγιοποιήσουν.













ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΗ



Το αυτοκίνητο ενός εργατικού φούρναρη συγκρούστηκε τόσο δυνατά με το αυτοκίνητο μου ώστε το τιμόνι  μου έβγαλε το μάτι. Στη μέση του δρόμου εγώ, το μάτι μου, ο φούρναρης και δέκα φραντζόλες ψωμί τραυματισμένες όλες. (Συνηθισμένα πράγματα θα πεις, συγκρούσεις για το ψωμί συνέβαιναν από πάντα). 
Το ασθενοφόρο που κατάφθασε τις περιμάζεψε πρώτες  με ευλάβεια και έφυγε με τις σειρήνες  να ουρλιάζουν.

Και αυτή την κρίσιμη στιγμή, εκεί κατάχαμα πεσμένος είδα για πρώτη μου φορά γυμνή την ιδεολογία που ασπάζομαι, πρόταση αδύναμη, ρηχή να ίσταται μπροστά σε κάθε φραντζόλα από ψωμί, γυμνή και ξαφνιασμένη από την αιτία την απλή για όλες τις ανθρώπινες διαμάχες που έφευγε ουρλιάζοντας μέσα στο ασθενοφόρο.





































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου