Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΜΙΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.








Καλημέρα αδελφέ μου,
στάσου μη τρέχεις...
Σε έχω μέσα στην καρδιά μου
και τον αγώνα μας επίσης.
Στάσου αδελφέ μου δεν είμαι αγριεμένος.
Μεγάλωσαν απλώς τα γένια μου.
Δεν είμαι αγριεμένος,
μόνο τα πρότυπα που μας διδάξανε με κάνουν.
Καλημέρα σου και σε αγαπώ.
Έλα ξαπόστασε.
Όχι δεν είμαι θλιμμένος
απλώς μπροστά στον ήλιο στέκω άφοβα 
και φαίνονται οι ρυτίδες.
Δεν είμαι θλιμμένος.
Μόνο η διχόνοια που μας φέρνουνε
με κάνει.
Έλα κάτσε,
για την διχόνοια σου μιλώ
είναι το μόνο όπλο τους,
το ξέρω.
Άκουσε με σε αγαπώ.
Όμως να ξέρεις δεν αρκεί,
γιατί πρέπει να το θες και εσύ.
Δεν λέω πως φταις γι' αυτό
μα δεν είσαι και αθώος.
Έλα κάτσε,
για την αγάπη σου μιλώ.
Είναι το όπλο μας το ξέρω,
το ξέρεις.
Με το όπλο της θα πολεμήσουμε
και αύριο μαζί τον Άδη,
τον Αχέροντα και τους μικρούς του σκότους...
Είμαστε όλα τα ζικ-ζακ του κεραυνού ,
όλη η καθάρια η πνοή της γης
κι όλο το καθρέφτισμα των αστεριών
στο αμόλυντο νερό.
Με την αγάπη αδελφέ μου
θα γνωριστούμε
και μαζί θα ανέβουμε
στην αγκαλιά του Θώτ.
Τώρα θεριεύει το χαμόγελό σου
και μου γελάς
και...με αγαπάς.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου